subota, 28. srpnja 2012.

Početak

Prije nego što krenem u ovu avanturu, za koju se nadam da će biti uspješna, ukratko ću objasniti razloge zbog kojih sam odlučio pokrenuti ovaj blog.

Kako sam se prije nepunih šest godina našao u turističkoj branši, odnosno hotelijerstvu, nisam niti sanjao da će biti iznimno teško doći do kvalitetnih informacija vezanih uz sam pojam hotelijerstva. Obzirom da sam bio potpuni početnik osnovne informacije su mi bile od iznimne važnosti.

Blog ću iskoristiti da prenesem svoje znanje, vještine i nadasve iskustvo koje sam stekao tijekom ovih godina.

Kako sam svoj put u hotelijerstvu započeo radom na recepciji 4* hotela, potom u uredu rezervacija, zatim prodaje, te nastavio svoju karijeru u drugom hotelu s 3* gdje sam također započeo na recepciji, zatim u uredu rezervacija, pa u uredu prodaje i nakon toga prešao u managerske vode tj. kao revenue manager hotela i naposlijetku kao direktor smještaja stekao sam široka znanja iz gotovo svih polja smještajnog dijela poslovanja.

Posebnu pozornost posvetiti ću revenue managmentu za kojeg smatram da je od iznimne važnosti za poslovanje jednog ozbiljnog hotela.

Dotaknuti ću se gotovo svih tema i podijeliti sa vama čak i one osnovne informacije .

Nadam se da ćete uživati i pronaći neke zanimljive informacije.

Nema komentara:

Objavi komentar